Gamzemutlu Kızlar sabah kalktım hasta olcak gibi ağrı vardı 3 kere oldu ara ara ağrı giriyo akıntım da var beyaz adet ağrısı var karnımda usuttum mu acaba diyorum bilgisi olan varmı
BusraUras Gamzemutlu doğum sancısı belden kasıklara doğru yayılan adet ağrısına benzer bir sancıdır. Düzenli girmesi gerekir 10 dk da ya da 5dk da bire inerse sancılarınız doğum başlıyor demektir.
EErdem Gamzemutlu Akşama doğru sancıların artacak ve arttığı zaman doktora git :) bence başlamış sancıların. Benim de böyle oldu
BusraUras Gamzemutlu tam günündesin üşütme ağrısı değildir bu. 6ya doğru sancıların artar ılık duş alıp beline ve kasıklarına sıcak su ile masaj yap squat yap açılman rahatlasın sıcak suya otur. Bir avazda kurtulursunuz inşallah sağlıcakla alın kucağınıza bebişinizi 🌹🌺
Yeliz_polat Merhaba arkadaşlar bende 39+3 günlük hamileyim az önce kahverengi bir leke geldi acaba bu nişan olabilirmi belimde çok az bir ağrı var sizde böyle bir şey oldumu