Busraaayildizz evet sadece kan verdim. Annenin kanından bebeğin DNA’sı ayrıştırılarak bakılıyor. Önceki gönderilerime bakarsanız ayrıntılı anlattığım bir postum vardı. Ben ‘bebeğin öyle olursa aldıracak mısın o zaman yaptırma’ diyenlere katılmıyorum. Biz de aldırmayı düşünmüyorduk ama öğrenip kendimizi ona göre hazırlamak, gerekirse eğitim almak vs yani bebeğimize doğru bir şekilde yaklaşabilmek için öğrenmek istemiştik. Kan testinin doğruluğu sanırım %98 olması lazım. Onun üstüne ayrıntılı usgde de herhangi bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. Aklımızda soru işareti kalmamış oldu.
Eğer dna testi riskli çıksaydı amniyosentez yaptırabilirdik ama çok şükür gerek kalmadı. Böylece küçük bir riski de olsa amniyosentez riskine girmemiş olduk.
raporunuzla giderseniz tıbbi genetik bölümünden bilgi alabilirsiniz. Biz ücretsiz yaptırdık ama tabi özeldeki kadar hızlı bir şekilde sonucunuz çıkmayabilir.