Esraustaoglu Merhabalar bebeğimin 8. Haftada kalp atışını sorduğum da 135 dediler cinsiyetle bir alakası var mı ? Tabi ki bunlar hurafe ama tecrübeli olan başından geçenlerin yorumunu merak ediyorum 🙈❤️
Dilara0638 Esraustaoglu 140 altı ise erkek 140 üzeri ise kız diyorlar bende sormuştum 135lerde çıkmıştı ve erkek bilmiyorum doğrumu ama bizde tuttu😄
Hayallerim95 Esraustaoglu bende bi ara buna çok takılmıştım benimde ilk 7. Haftada gittiğimde kalp atışı 133 tü şuan 12 haftalığım kontrole gittiğimde doktor erkeğe benzettim ama kesin değil dedi eğer doğruysa benimde tutuyor 😅
iremcannn1907 Esraustaoglu bende tutmadı hep 150-160 arkasındaydık oğlum olacak. Ama bu hurafeyi hep söylerler doğru çıkan vardır belki ☺️
Esraustaoglu Hayallerim95 bakalım bende ekim 15 de gidicem ❤️🙈 12 haftalık oluyorum cinsiyeti ozaman söylenilirim demişti baklım bana nediyecek 💓
Hayallerim95 Esraustaoglu doğruluk payı varmı bilmem ama bazen de tutmuyor hayırlısı sağlıklısı olsun da cinsiyetin bi önemi yok 🤗