Annesininbitanesi1 canım benim yorulunca ve üzülünce bebeklerin hareket etmediğini buralardan okuyoruz ben böyle bır şey yaşamadım ama muhtemelen o yüzdendir , korkmayın inşallah bir şey yoktur , tatlı bır şeyler yiyip solunuza yatın , yüksek ses müzik açın bakalım bi , ben bazen hareket etmesini isteyince öyle yapıyordum doğru mu yanlış mı bılmıyorm Belkı de denk geliyordur , ayrıca sertleşme varsa da toplanıyor ıste oraya demek korkmayın ☺️❤️