[silindi] 37+2 olduk koskoca 8 ay geçti günler geçmiyor 🥲 korku heyecan stres mutluluk hepsi bir arada ♥️ Daha doğum şekli mi bile bilmiyorum kaç gün kaldı nasıl olacak bilmiyorum ve asla zaman geçmiyor 🥲 sizler de durumlar nasıl ?
Akrepbebek [silindi] bende 37+3 haftaligim . En gec 29 Eylül de doğum yapacağım. Daha erken de olabilir tabi 🤩 gerçekten günler geçmiyor gündüzler gece olmuyor geceler gündüz olmuyor😂 ve biz sabırsız analar ne zaman doguracagiz diye bekliyoruz 😀
Haticecakirr [silindi] 39+ haftalığım 6 günüm kalmış gözüküyor uygulamada hala bir belirtim sancım açıklığım suyum nişanım hiç birşeyim yok 🤣 gelmeye niyeti yok kuzumun 😂
cidolila [silindi] 37+1 haftamdayım aynıyız 🌸 bebegim kanala inmiş heran olabilir dedi doktorum tedirginim ne yapacağım diye 🤔 37+6 çatı muayenesi olacagım açıklık varsa 38+0 cuma günü yatış verilicek korkuyorum sancım yok bişey yok 1 haftaya kadar olurmu bilemedim ki
[silindi] Akrepbebek doğum şekliniz belli mi 🙈 Eşimde 7 24 çalışıyor tek başıma çıldırıyorum vakit geçiremiyorum ya 🤐 sabırsızız gerçekten 😂😂
[silindi] Haticecakirr bizde kendi haftamıza üzülüyoruz Hatice napsın 40 olmuş güzel anne 😂 heeyy Allahım Nası geçecek bu günler
Akrepbebek [silindi] yok belli değil çarşamba günü belli olacak doktor sezeryan olursa 29 unda alacağım dedi. Ama normal olursa daha erken alırım dedi. Cati muayenesinden sonra ortaya çıkacak.
Haticecakirr [silindi] ah ahhh 🤣 hiç sorma artık ne kadar stres yaptıysam gece rüyamda nişanımın geldiğini gördüm kalktım baktım hiç bişey yok 🤣
cidolila [silindi] şaşkınım doktorumda acemi degil yani anlamadım duyunca afalladım.kilosu önde bebekte kanalda açılmamda varsa beklemek istemiyor heran suyun gelebilir dedi korkma duş al gel dedi
Akrepbebek [silindi] maşallah diyelim 🧿😂 benim bebek biraz kilolu 😂normal doğuma uygunsa bekletmem daha fazla kilo almasın diye dedi
cidolila [silindi] 3 kiloyu geçti en son 35 te gitmiştim 3 kiloydu inanın doğumu duyunca kilosunu sormadm daha doğrusu şoktaydım bu hafta gidince 3 buçuk 3 700 olmuştur maşallah 🧿
Yeliz_polat Merhaba kızlar bende 39+3 günlük az önce kahve rengi çok küçük bir leke geldi acaba bu nişan olabilirmi uygulamaya göre 4 gün sonra 40 haftalık olacağız