Htchmz Kizlar yarin sinava girecek olan var mi bnim cok bulantm var ilcedeyiz verdikleri okulla evin arasi 130 km 2 saat nasil yapacgim bilmiyorum.bi aklim git diyor bi aklim gtme 😕
Esracim Htchmz ben bu sene basvurmadim. Bende onu düşündüm başvursaydim ne yapardım diye zırt pirt cisim geliyor izin verilmiyorda 🙄
Melike2305 Htchmz allah kolaylık verir inşallah oku üfle ya allah de cik yola insallah güzel geçer sınavın bebişin kısmeti ile gelir
Merrcimek Htchmz Ben bugün aöf nin sınavına girdim. Hangi akılla ikinci ünv ye başvurduysam 🤦🏻♀️ Uzak yere vermişler bide hava çok sıcak iki de birde wc ye gitme ihtiyacı berbattı Ayaklarım balon gb olmuş Sıcağa dikkat edin
Slcnslcn Htchmz git bnce gir. Sonra keşke girseydim dersin en azindan pisman olmazsin düşük puanda alsan icinde kalmaz. Bende girecegim nasipse. Bebislermz uğurlu gelir belki. 😍
Htchmz Esracim bn basvururken boyle supriz olacagini hic dusunmememistim 🙈 szin en azinzdan icinz rahat eder 🤗
Esracim deletedmom321 eşim gözetmen ona sordum büyük ihtimal belge vs bişi isteyebilirler dedi ama. Tamda emin değiliz 😓
Htchmz Merrcimek antalyadayiz 🙈 bilmoyorum nasil olcak o kadar eziyet cekmissinz insalllh gecersnz sinavi
Merrcimek Htchmz İnşallah canım senin de başarılı geçer inşallah Antalyadaymışsın düşünemiyorum oranın sıcağını ben İstanbuldayım ona rağmen bi paket peçete yüzümde parçalandı resmen Allah yrdımcın olsun
deletedmom321 Esracim göbek yeterli değil miymiş :/ tüh valla kötü oldu sabahları da çok tuvalete çıkıyorum su da içerim şimdi yandık
ArzuGl Biraz erken çık yola orda nefes alıp toparlanacak vaktin olsun. Bence başarabilirsin bebeğine de anlatırsın ben sana hamileyken bile sınava gittim diye:)
GamzeSena Ben de gireceğim girecek herkese başarılar ben 34. Haftadayım bebek gerdirdikçe kaburgama baskı yaptıkça uzanmak istiyorum hep orda sıralara uzansam hiç fena olmaz 😂 inşallah sıkıntısız geçer ya sınava girmeden su içmeyeceğim iki saat sabrederim çiş olayını öyle hallederim diye düşünüyorum ama hadi hayırlısı
eliferturk Arkadaşlar yarın ben de sınava görüyorum. Hem de iki oturumda. Yanıma hasta bezi alacağım sudan vazgeçmeyen bebeklerimizi tehlikeye atmayalim. Üstelik ben yarin 40haftami dolduruyorum. Bir öğretmen olarak sizlerden bebeğim ve benim için dua etmenizi istiyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun