Busraa97 merhaba ben 1 ay önce 3.5 aylık hamileyken oldum. Çok şiddetli bel sırt ağrısı halsizlik baş ağrısı boğaz ağrısı vardı, 4 gün sonra yüksek ateş başladı tam 10 gün sonra geçti. Endişelenme sadece bağışıklığını yükseltecek şeyler ye bol vitamin al,çok geçmiş olsun