Kızlar selam 32 haftalık gebeyim 2-3 gündür bebegimin hareketlerinde azalmalar olsada yinede hissediyorum varlığını ama sürekli kötü düşünceler beynimi ruhumu ve kalbimi ele geçiriyor sanki aman boynuna kordon dolandı aman birşey olucak ya hamileligim zehir oldu lütfen ne yapmalıyım biraz tavsiye verin