Gnskz Haftamdayım bebegımın kafası assadaymıs nst de sancılarım cıktı ama benım sancım hıc yok gibi hissetmiyorum erken dogum olabılır dedıler yaşayan varmı acaba
19931995 Gnskz suan bende sizinle ayni durumdayim 33 de cikmaya basladi sancilarim ve suan 34 olduk ama sancilarim hala cikiyo bu durumu yasayan ve doğum ne zaman yaoan var mi acaba