tugbaa_g Gebeliğin kaçıncı haftasında göğüsten süt gelir ben 24 haftalığım hiç böyle birşey olmadı. Bazıları yazmış buraya göğüsümden süt geldi diye bende sütüm mü az acaba ondan mı hiç gelmiyor diye düşündüm
Merveelisa tugbaa_g Herkeste gelmiyo canım bende hiç gelmedi ama doğumdan sonra bol bol vardı yani sen hiç oynama gogusunle kabukları flanda soyma sıkma erken doğumu tetikler
yigitegenin_annesi Merveelisa benm göğsüm ün ucunda kabuk oldu sarı çatlağa benzer bişeydi duştan sonra ıslandı düştü düşecekti bende soydum kolay çıkar sandm şu anda biri kabuklı biri kabuksuz😂 kötü mü ettim
2prens-annesii tugbaa_g 32. Haftamdayim benim yeni geldi daha henüz erken haftaniz. Gelsin diye sıktırmayin. Kendisi geliyor zaten. Geldiği zamanda siktirmamaya özen gösterin sürekli akar yoksa ve ilk sütü bebeğinizin emmesi gerekiyor 🌸
Mercimegim4 tugbaa_g canım bende 19. Hafta mıydı tam hatırlamıyorum gelmişti TİŞÖRTÜM lekeleniyordu. Doktorum normal olduğunu çok fazla göğüslerini uyarmamam gerektiğini dedi. Korkma bişey olmaz💕
Nilufar_1996 tugbaa_g 15+2 haftalık bir hafta önce geldi göğüs üçünü yara gibi kaplayan sarı bi tabaka var onu koparmıştim sonra geldi şimdi tekrar kapandı delikleri. Erken doğumu tetikliyor diye duydum boşverin gelmesin doğumdan hemen sonra üçünü temizler sıkarsaniz sütünüz gelir.
Hacer26 Dogum yaklaşınca sari renkli ilk süt oluşmaya basliyor 34/35te fark ettim sanirim ilk tisortte islaklik seklinde. 37yim suan hafif sıkınca damla seklinde geldi.