Merveennur Kızlar dünden beri göğsümde sızlama var bugün de ishal olmuşum sabahtan beri 2 defa oldu çıktığım tuvalete ishalden doğum belirtisi mi acabaa korkmaya başladım ilk gebeliğim 39+2 haftalık olduk bu arada
Sevgidilek Merveennur kimilerinde ishal belirti olabilirmuş ama tek başına dogum belirtisi denilemez nişan su sancı bunlar önemli korkmayın hiç bi dogum 9 aydan zor değil en fazla bi gün sürüyor sonucta öyle düşünün korkunuzu yenin
Selma_K Merveennur Ben de 39+2 deyim üç gündur ishalim dogum belirtisi diye duymustum ama nstde sanci cikmiyor geceleri belime agrilar giriyor uykumdan uyandiriyor yalanci sanciymis sanirim.Düzenli bir ağrim yok henüz.
Merveennur Sevgidilek doğum psikolojisine girdim sanırım hem korku hem heyecan birbirine karıştıı sanırım ağlayıp duruyorum 😢