Bana da başından beri erkek dediler belirtilerim ve karnımın sivri olması bile erkeği gösteriyordu 19. Haftada kızımın olacağını öğrendim ama hala karnımı görenler kaç aylık oğlan diye soruyorlar 😂😂😂 bende kızım olacak diyorum şaşırıyorlar erkek mi kız mı çıkacak bakalım 😂