Duamm Kızlar oglum hareket ettikce sag tarafıma tekme atıyo tam boşluga çok kötü sancılandryo beni bide sanki ayagı hep aynı yerde bu çocuk hiçmi dönmüyo🤔🙄31haftadaym daha varmı böyle hisseden
OktayMeltemSahin Duamm aynııı durum bende var 31+1 olduk inan sağ tarafıma boşluğa öyle bir vuruyor ki maşallah dün değil ondan önceki gece hiç durmadı ve acıdan ağladım eşim de nasıl gülüyor sorma 🤭
Esracim Duamm ya bende aslında başlık acacaktim ama sacma olur diye açmadım. Benim bebekte böyle zorluyor sanki birden vuruyor. Acaba herkeste aynı mi hareket şekilleri.
aren6161 Duamm ben 29+3um oğlum hep solda cok nadır baska yerden hareket hıssedıyorum hep sol da bazen bı vuruo baya fırlıcak sanıom etımı kaldrıo komple 😍🙈
Aleynaarslan Duamm 36 haftalığım sanki bütün organlarımı yerinden çıkartacak gibi aynı 🙈😂 ama güzel bir duygu ayağını dışardan tutuyorum resmen 😂😂😂
Asia 39haftanin son demlerinde bir görün o tekmeleri iki büklüm yerinizden sıçramıyor doğuruyorum saniyorum😂
Nesomer Duamm benimde çoğunlukla vajina kısmına vuruyor çok acı verici ve rahatsız edici konuşup onu yukarıya çekmeye çalışıyorum 🙈 sağa sola vurunca sorun yok ama aşağısı en kötüsü
Dlrsdzynpzll Ah kizlarr 37+3 olduk aglamakli oluyo insan bazen hareket etmeleri cok guzel hamd olsun ama bazen farkinda olmadan tepki veriyorum insan icinde 31 haftadakiler bisey degil yani daha