Bir_tospik_beklerken Milkshakee düşünüyordum ama doktorum bel fıtığını ilerleyebilir dedi zaten şu an şu ağrıyla normal doğum yapmam söz konusu bile olamaz nefes almak bile zor geliyor 😊
Bir_tospik_beklerken Milkshakee yarın kontrolüm var 38.hafta olur diye düşünüyorum😊 tabi bu ağrılarım doğumu tetiklemezse Sen normal mi düşünüyorsun
Bir_tospik_beklerken Milkshakee ay hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Biz de biran önce kurtulalım alalım bebişleri kucağımıza🐰🤗
Milkshakee Bir_tospik_beklerken Amin inşallah🙏🏻🙏🏻 ya nefes alamıyorum son zamanlar ne kadar zormuş yürüyemiyorum uzanamıyorum oturtamıyorum nefesi bile içten alamıyorum😔