Kızlar merhaba kısa bi sorum olacak hastane çantasını hazırladım bu doğumda hemşireye verilecek paketide hazırladım ama içine isimli yaptırdığım hastane çıkışını koydum bi arkadaşım dediki çocuğu yıkamadan verdikleri için beyaz beyaz pislenir bence başka takım ver sonra onu giydirirsin diyor siz ne düşünüyorsunuz sizce ne yapmalıyım?