eliferdem Kızlar sağ kasığıma sancı giriyor..Girince çok zorluyor..Önce gaz sancısı gibi geldi ama daha önceden bunu yaşadım o daha çok göbek çevresinde oluyor..Benim bu yaşadığım yalancı sancı mı acaba yardımcı olabilirsiniz
Nili Bugun bana olan şey. Önce sağ sonra sol kadığıma girdi. Şimdi uzandım geçmesini bekliyorum. Azaldı ama. Tabi korkusu başka :)
hatilevo eliferdem bebeğim büyüyüp kasıklara doğru baskı yapmasından kaynıklı ağrı olduğunu düşünüyorum. Doktorum söylemişti çünkü böyle ağrılar yapacağını
OlgaArslan eliferdem bebiş büyüyor ondandır zaten normal doğum sancısı olsa emin ol anlarsın bende öyleydim aha geldi işte şimdi geldi falan diye ama yok doğum sancısı hepsinden ayırt edilebilir bi sancı 😄
szeynp eliferdem gün sancısı diyorlar pozisyon değiştirince geçiyorsa sıkıntı olmaz. Tam tersi normal Doğum düşünüyorsan gün sancısı çekmen büyük şans suyun veya nişanın geldiğinde hastanede çekmiyorsun sancını
hatilevo eliferdem rica ederim ☺️ Endişe edip kendinizi sıkmaya gerek yok. Ancak yinede bunu doktorunuzla paylaşmanızda fayda var
eliferdem KemalFatosPolat bana da erken doğum riskin vr dedi ama bebeğim küçük olduğu için alabiliriz erken dedi..açılmam faln yok..
eliferdem KemalFatosPolat Senin ki neden canım..Bana da doktor aynısını söyledi..Bebek az kilo almaya devam ederse 37de alırız dedi