Adetim geçince anladım ama sütten kesme dönemindeydim belkide ondandr diye erteledim. 1 hafta falan bekledm test yaptım pozitif. 27 ağustos ta yani. Misafir geldi gitti yatılı fırsatm olmadı 7 eylülde gittim kan verdim. >15000.00 çıktı. Gitsem görüünürdü büyük ihtimalle ama sağlkk ocağı 2 hadta bekle grnede dedi zaten randevuda bulamadm o arada . Salı günü gidixrm Sat’a göre 8+4falan olucak tahminen. Sat. 23 temmz