Cansusuem Kızlar 36+2 haftamdayım. Ara ara çok şiddetli kasık ağrısı yokluyor beni. Dün gece de oldu. Farklı yerimde ağrı yok sadece kasıkta var. Regl olduğum zamanlar bile öyle şiddetli olmuyor. Ara ara yoklayıp gidiyor günde 1 kere 🥺 Sizlerde de oluyor mu?
MMmerve_ Cansusuem benım ılk hamılelıgımde 36ıncı haftamda belımde cok agrıyodu kasıgımda bebıs ıyıce buyudugı ııcn olur o hatta kotu bı anım bıle var. Agrıdan ayaga kalkamadıgım ıcın gorumceme hosgeldıne kalkmadıgımdan kaynanam surat yapmıs esımle aramı acmıstı gecenın 2sınde bızı bırbırımıze sokmustu. Normal canım suan korkma ama doktoruna bı sor bakalım o ne dıcek
Cansusuem MMmerve_ Ne çok seviyorlar eşlerin arasını açmayı. Çok sinir oluyorum ne geçiyorsa ellerine 😡