Merhaba güzel anneler 🌸 çarşamba günü şeker yükleme testinin birinci aşamasını yaptırdım 50′lik ile. Yalnız çok kötü oldum midem bulandı ve o günden beri de bulanmaya devam ediyor ve iştahsızlık başladı aynı zamanda. Açlık şekerim normaldi ama tokluk şekerim 140 çıktı, tam sınır oluyormuş. Doktorum 100′lük yapmak gerekiyor dedi. Midemi daha çok etkilemesinden korkuyorum açıkçası. Dün de aile hekimine gidip sordum, sınırda çıkmış zaten hiç gerek yok yaptırmana dedi. Hem senin vücudunun hem de bebeğin dengesini bozar diye söyledi.10 gün yediklerime dikkat etmemi söyledi. Doktorum karbonhidratı kes demişti teste kadar ama aile hekimi kesme sakın azalt dedi.İyice kafam karıştı 🙄 bu şekilde değeri sınırda çıkıp da yaptırmayan var mı? Ya da yükleme testinden başka bir şekilde öğrenmemin yolu yok mu?