Minigimvehakan Doğum yapan var mı doktorları nasıl memnun kalındı mı sezeryan yada normal doğum da zorluk çektiniz mi . Güneşli Erdem hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum çok az kaldı Allah’ın izniyle karar veremedim sezeryan olup memnun olan var mı