butterfly4 Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim, hangi takviyeleri kullanıyorsunuz, önerilerinize ihtiyacım var arkadaşlar hepinize teşekkürler ❤️
Tazeeanneee butterfly4 doktor tavsiyesi üzerine magnezyum d vitamini alıyorum canım son 3 aya girdikten sonrada demir verdi doktorum
FusunF butterfly4 sizin şuan sadece folik asit yeterli olur diye düşünüyorum ilerki haftalarda doktorunuz verecek Zaten ben şuam 3 adet kullanıyorum biri karışık vitaminler var diğeri kalsiyum magnezyum ve Demir ilacı
Prensesiminyolculugu butterfly4 o haftalarda sadece folik asit kullanılıyor 12.haftaya kadar daha sonra demir hapı , Dvitamini ve omega veriyor yani doktora bağlı oda 😌
Misa34 butterfly4 burdaki tavsiyelerden olcak is degil o baskasina iyi gelen size kotu gelebilir . Doktor tavsiyesi disinda ilac kullanmayin