Helinasel
38+1 günlük hamileyim çok kasilmam var belimden karnıma ve rahmine vuran agrilarimda var dayanamiyorummmm😑
Nihlem
Aynı gündeyiz seninle arada rahmime aşağıya aniden birşey Batıyo gibi sanki aşağı çıkacak gibi saplanıyor arada adet ağrısı gibi Ağrım oluyor ama kanala giren bebek fazla hareket etmez dediler bana benim bebeğim de maşşallah hareketli oyuzden çözemiyorum hiç
beyzanur06
söyledigin belirtiler gercek dogum sancısı belirtileri canm kac dkda bir geliyor sancılarn onu takip et doktoruna haber vermende fayda var bence
Rmyskrkus
38+4 te doğuran bir anne olarak hattı sayılacak derecede düzenli şancı ise doktora gidin derim