Burcugul 39+1 deyim kızlar dünden beri sırt üstü yatınca göbeğim yumuşacık elime geliyor yani hamilelik boyunca sertliğine alıştığım için çok garip geldi 😳 bebisimin kanala indigine işaret mi acaba neden böyle bilginiz var mı sizde de oldu mu hiç 😳