fatosakn Ogretmenanneyim Dün gece oldu pembemsi öncesinde karnım ağrıdı uyudum şimdi uyandım dün gördüğüm ile kalmış acaba devamı gelir mii umutlanmak istemiyorum ama😢
Ogretmenanneyim fatosakn insallah gelmez arkadaşım ya bu ay ikimizinde yüzü gülsün gelmezse yarin kan testi ver bari
fatosakn Ogretmenanneyim Inşallah yaaa eşim adet olduğumu biliyor heveslenmesin diye söylemedim daha ona 🙁
Ogretmenanneyim fatosakn bende söylemeyeceğim 3 Ekim doğum günü eğer varsa supriz yapacağım adet oldum diyeceğim inşallah olmam yani
EbrarGK fatosakn bence yap 😍 ben yaptığım da sekiz gün vardı adetime silik çizgi çıktı ertesi gün kan verdim oran düşüktü ama hamilesin dediler adet günü geçince oran yükseliyor zaten
fatosakn EbrarGK Dün gece yarisi kanamam oldu adet olduğumu sandım daha bir hafta var test yaptım çıkmadı 😕
fatosakn Ogretmenanneyim yaaa hadii insallah eşinize en güzel hediye olur bebişinn🙏😍Ben test yaptım çıkmadı yaa 😕
EbrarGK fatosakn 🥺 yerleşme kanaması olabilir belki canım adet ağrısı gibi ağrı oluyor zaten adet gününün geçmesini bekle allahım gönlüne göre versin inşallah ❤️
fatosakn Ogretmenanneyim o zaman da okulum var başka şehire gideceğim 😁bizim baya ertelendi sanırım 🤷♀️