Acemiannee 21+2 hamileyim dişim apse yaptı ve yüzüm çok kötü şişti dr gittim yalnıza 1 mg iğne vurdu agrısı ve şişeliğine fayda etmedi sizce ne yapabilirim önerileriniz nedir ???
Baharun2 Acemiannee canım iyice fırçala apseli yeri acısa bile çünkü söküyo biraz.Hemen sonra limon ve tuzlu suyla gargara yap bi kaç kez yapınca hiçbişeyin kalmıyo
Emlyjams Acemiannee canım sirke ile gargara yap inanılmaz derecede geçiyor. Esimin disini onunla durduruyoruz kaç aydir
Acemiannee Baharun2 canım apseyi kendim patlatsam bişey olur mu cıldıracam Ağrıdan fırçaladım tuzlu Gargara da yaptım banamısın demedi
Heather Acemiannee tüm ağız içine enfeksiyonu yayabilirsiniz öyle yaparsanız. Arkadaşımda öyle oldu. Birde sık fırça değişin apse gidene kadar.
Esercio Aktardan karafil yagi tarzinda bisey al kulak cubuyla dokundurdugun anda agriyan yeri uyusturuyo ama bebege bi zarar verir mi bilmiyorum arastir istersen
Yas35 Karafil veya karanfil yağı ağrıyı hafifletiyor. Bebeğe de zararı yokmuş. Doktoruma sormuştum. Tavsiye ederim.