Nilh20 canım benim son 1 seansım kalmıştı bana dedilerki hamile kalınca bebek tüyü gibi olur rahatsız etmez asla çıkmaz eskisi gibi dediler ama hiç alakası olmadı üstelik görümcem kaç yıldır gider lazere hala tüyleri bitmedi bilmiyorum artık lazere verilen paraya yazık DİE düşünüyorum doğumdan sonra devam etmicem🤷🏻♀️