Ayselina Brckymk kişiye göre değişiyor sanırım benim ilk doğumum da gece 12 de açılmam olmustu gündüz 2.30da doğum gerçekleşmişti şimdi 2.ye hamileyim bakalım bu nasıl olacak🙄🤷🏻♀️