Beyzaa 34deyim dün kontrole gittiğimde ağrım oluyor dedim kasılıyorum dedim
Doktorumun dediği şey şu oldu
Sancı o kadar farklı bi durum ki geldiğinde doğum başlamasa bile kocam kalk hastaneye yetiştir beni diceksin dedi :)
Nst te girdim sancı çıkmadı 😁