Semaa53 adet gününü geçirirseniz test yaparsınız. Adet öncesi belirtiler ve hamilelik belirtisi birbirine cok yakın o yüzden çocuk istiyormusuuz bilmiyorum ama çok umutlanmamak lazım. Kan testlerinde de bazen hcg yüksek yani hamileymiş gibi bir aralıkta da olsa bazen o hamilelik tutmuyor. Burda adet öncesi yapılan kan testinden bahsediyorum yanlış anlaşılmasın. Sonuç olarak adet gecikmesi yaşamadan şüphelenmek yada test yapmak çok mantıklı olmuyor. Ama tabi bizler çocuk istediğimiz zaman haliyle sabırsızlanıyoruz. Hakkınızda hayırlısı inşallah 😊