Merhaba annişlerr🥰.Biirazcık kafam karışık yardım edermisiniz?☺️Ben mayısın sonu hamile kaldım.Normalde bu ay sonu beşinci aya girmem gerekiyor. Haftamsa 16+6.Ama hafta hesaplamalarına göre doktorum 16 hafta bitince 4 . ay bitmiştir, 20 bitince 5. ay bitmiştir dedi.Ben kaçıncı aydayımm kafam karışık.Nasıl hesaplıyorsunuz siz?🥰🤰🏻❤️