Bende 33. Haftadayım 2 gün önce dr aynı şikayetten bahsettim döküntü olmadığı İçin korkma dedi. Safra asiti atamadığı İçin kaşıntı ve asit göbeğe vuruyormuş . Bana rahatlatıcı krem verdi ama kortizon içerdiği için kullanmayacağım. Zeytinyağı ile masaj yapabilirsin hafifletiyor. Bebeğe zararı olmazmış kalınmanın .