Huzurluyuvam_ ben 31+ 2 haftalık hamileyim.
2 Li teste yetişemedim yaptırmadım
3 lü testi bari yaptırıyom dedim onunla sonuçuna baktırmadım başka hastaneye geçiş yapmıştım
zaten detaylı ultrasondan herşey belli oluyo detaylıya girdim bebeğim durumu iyiymiş ama sadece çiğerinde az miktar da sıvı varmış inşallah büyük bi sorun değildir 😒