Tulaytemurxx 33 haftaligiz sabahlari asiri derece bi karın agrısıyla uyanıyorum böyle olan varmı bu haftalarda lavobaya gidiyorum ayıptır söylemesi dün ishal agrısıydı bugünde öyle sandım ama degildi