Kızlar ben 32. Haftamda normal doğum yaptım bebeğimi küveze aldılar daha yeni gördüm çok minik gözümün önünden gitmiyor yan odalardan bebek ağlama sesleri geliyor benim bebeğim yanımda değil çok üzülüyorum devlet hastanesindeyim doğru düzgün bilgi veren yok morale ve olumlu hikayelere ihtiyacım var lütfen dualarınızı eksik etmeyin Rabbim hiç bir anneyi evladıyla sınamasın