EceDrn aynen katılıyorum enson iki hafta önce doktoruma gittim dedi asi oldunmu diye bende yok dedim bu saatten sonra ne kadar erken olursan snn için o kadar faydalı dedi , bende çok asi karsitiydim insanları zora surukluyolar zorla yaptirtiyolar diyordum ama daha sonra bı arkadaşıma oturmaya gttim kız bana anlattı arkadaşı hamileymiş yedi aylık , kız covide yakalanmış ve kendisi vefat etmiş bebek yasioyo bunu duyunca da çok korktum açıkçası , ve edoktora sorduğumda da dedi bazıları emzirirken olmayı fln düşünüyorlar ama o zmn bebeğe de bı faydası olmayacak bu defa en azndan hamileyken onu koruyacak o yüzden bı annonce ol ddi sağlık ocagin arası olmaya gittim orda da ebeye yine sordum oda 2. Trimester dönemine girdikden snra her zmn olabilirsin dedi , ilk üç ay bitsin daha sonra olmanızda fayda var dedi