Bundan 5 yil once evlendik esimle ilk gece hamile kalmisim ve hamilelik seruvenim orda basladi cok zorluklar cektim gebeligimde evimiz yoktu kayinvalidemle beraber oturduk 1 yil ama o 1 yil bana bir omur gibi geldi hamileyken cok cektirdi bana kayinvalidem onun yuzunden dusuk riski yaşadım az kalsin kizimi kaybediyodum 2 gun hastanede yattim esim basimda kaldi sefillik cekti hastanede araba yok hastanede sandalyelerin uzerinde yatmis yanimada almadilar sonra ben uvey annemi aradim dedim ya sen gel ya ablam gelsin esimi almiyolar yanima yalnizim allah raziolsun 1 saat icinde cikti geldi yanima esim eve gitti aksam hastanede olay cikmis bi kadin hastanenin tuvaletini batirmis annem dedi sen burda enfeksiyon kaparsin zaten dusuk riskin var eve gidelim ben bakarim sana dedi sonra kendi rizamla ciktik hastaneden eve gittik saolsun bana cok iyi bakti gider gitmez corba yapti zorla icirdi sonra bana orda ilac verdiler evde ic die dusuk onleyici onuda icirdi yattim sabahta erkenden kalkip kahvaltimi hazirladi koluma girip sofraya götürdü o gun esimde geldi beni aldi eve gittik kaynanam bakti bana biraz sonra iyilestim tamamen gecti dusuk riskim tabi stresten olmus neyse sonra bebek biraz daha buyudu renkli ultrasona gittik ben develide oturuyorum hastane kayserideydi ozel Hüma hastanesine gittik cunku devlete goturmek istemedi esim devlette yattigum icin zorlugu gördü neyse gittik ultrasona bana bebegil sag eli yok sakat dogacak dedi doktor dedim nasil olur baya sakat olacak ilerde protez takarsiniz die azarladi bizi o gun dunya basimiza yikildi inanin ne yedigimizden bisey anladik ne ictigimizden ölü gibiydik baska doktora gidelim dedik esim arastirma yapti erciyes kartal hastanesinde rakip turn diye bi doktora gittik cok iyi bir insandi saolsun dedim boyle boyle bana sag eli sakat dediler ultrason resminide gosterdim ben buna bakmam baska doktorun ne dedigi jmrumda degil ben bakicam dedi odasinda renkli ultrasonla bakti hangi eli yok dediler dedi sağ dedil bak bakalim varmiymis dedi baktim elini yumruk yapip aciyomus o sirada megerse ilk bakildigindada oyle yapmis ama yumruk yapinca gorememis sonra gecti sol eline bakti cok ugrasti gormek icin ama benim kiz sakladi elini sonra bana dedi biraz ayran ic cikolata felan ye alttan bakcam alttan baktirmak istemedim basta bebege zarari olur diye ama dedi zarari olmaz guven bana peki dedim gittim yedim biseyler tekrar bakti alttan eli gordu zorda olsa yakaladi biranda yuzu deisti doktorun morali bozuldu anladim birseylerin ters gittigini dedim ne oldu ustunu giy gel anlaticam dedi masasina gecti amniyotik bant sendromu olmus kizim bin hastadan birinde olurmus benim kizimi bulmus bu sendrom bebegin bulundugu kesenin yirtilmasiyla olurmus kese arada bir yirtilirmis ve kendini yenilermie ama sarkan parcalar bebegin neresine gelirse orayi kesermis gelismesini engellermis benim kiziminda sol eline gelmis bas parmagi haricinde dier parmaklarini kesmis gelistirmemiz cok uzuldum orda dokunsalar aglayacaktim doktorda oyleydi hatta agladi dedi uzulme daha kotuleride var benim iki oglumda sakat dogdu resmini gosterdi birinin koldan yarik yok birinin bacaktan yarim gelismemis sen parmakla kurtar.isin sujret dedi peki tedavisi yokmu dedim ben icindeyim olsa cocuklarim saglam dogardi dedi doktora cok uzuldum bana ileride tedavi olur elini kullanabilir dedi sonra bebegimin dogum ani geldi gun verdi doktor 10 mayis 2018 de dogdu kizim ilk olarak eline baktim doktorun dedigi gibi yarimdi ama moralimizi bozmadik doktorlara gittik arastirma yaptik sehir hastanesinde kaan gürbüz diye bi doktorla tanistik allah ondan raziolsun cok ilgili iyi bi doktor kizimin eline bakti suan ameliyat edemem ben bu sabiyi dedi 6 aylikti gittigimizde 2 yasinda gelin dedi 2 yasina girdi gittik bakti eline rontgen felan cekti sonra dediki 3 yasinda ameliyat edicem ben pek ameliyat yancisi degildim bana dediki eger eli saglam olsaydi gene gelecektin ameliyat icin megerse bas parmagi diger par.aklara bitisikmis ben sadece onu ayiricam baska birsey yapmycam dedi ve bu yil mart ayinda ameliyat oldu parmagini ayirdi doktor ameliyattan cikti doktor muayeneye geldi ve doktora sen neden geldin elimi kestin sen dedi doktor bana bakti gozleri doldu dedi hakaret etsen kufretsen agrima gitmezdi senin icin yaptim bunu ve agladi cok ilgilendi surekli geldi ve bu ayin sonunda kontrolumuz var cok sukur kizimin eli cok iyi elini rahatca kullaniyo herseyi kavriyo bu hastaligin ikinci bebektede olma olasiligi cok azda olsa varmis suan 2 bucuk aylik hamileyim insallah bebegimede aynisi olmaz rabbim hic bir anneyi evladiyla sinamasin kolay anlattim herseyi ama cok zor gunler gecirdik cok kotuydum bunalima girmek uzereydim fakat teyzemin cocugunu gorunce sukrettim teyzemin kizida sereplal palsi yani beyin felci gecirdi dogumda suan durumu agir teyzem surekli olarak rehabilitasyonlara goturuyo kizini aglasin sesini cikarsin konussun hareket etsin diye ve bana hep der haline sbukret benim kizim gibi olsa daha kotu olurdun sukret nefesi icinde agliyo konusuyo kendini ifade ediyo dedi buna sukur kizim iyi insallh teyzemin kizida iyi olur rabbim kimseyi evladiyla sinamasin kusura bakmayin uzun oldu hakkinizi helal edin