Ayss7 Kızlar durumum baska marka alcak kadar yok bımden şoktan alıp Ocak setı memnun olan var mı hep catlıyor dıyorlar ama ☹️
cerenmina Ben evlenirken bimden ankastre set aldık su an onu kullanıyorum ben memnunum. Servisi geldi kurdu çok şükür bir sıkıntı çıkmadı Ayss7
Elsu26 Ayss7 kararsız kalırsanız letgo ya falan bakın orda ikinci el ama çok güzel ürünler oluyor illa vardır diye düşünüyorum bazen alıp 1-2 ay kullanıp yarı fiyatına satıyorlar
Yamacin-Annesi Ayss7 bimden aldim servisi geldi kurdu bu güne kadarda bi sorun yaşamadım firinindan filanda çok memnunum tavsiye ederim
Ayss7 Pinkbutterfly bana da öyle dedıler ya normal ocağım var ama eskıdı uygun fiyatlı dıye bımı düşündüm
Ebruuu1- Bende BİM’den ankastre set aldım çok memnunum . Yaklaşık 2 senedir kullanıyorum servisinde de bir sıkıntı olmuyor
Nazlierva3535 Ayss7 kesinlikle muhteşem ben bimdekinin aynı markasını Koçtaş‘tan aldım ben memnun olunca annem de aynısını bimden aldı ve üç senedir kullanıyoruz maşallah iç bir sıkıntı yok
Ayss7 Nazlierva3535 ay sevındım canım bende alayım bari güle güle kullanın ınsallah fırını fln nasıl acaba ağır tencere fln koydunuz mu acaba
Ebruuu1- Ayss7 fırını güzel ama fanı yok . Pişirmesi de gayet güzel diğer fırınlara göre içi bir tık küçük
Zkygmsbtr Ayss7 tencere tencere reçel kışlık yapıyorum üstünde hiçbirşey olmadı Temizliğide çok kolay bulaşık deterjanı ile önce kabasini alıyorum sonra duruluyorum cam beziylede kurutuyorum mis gibi oluyor😂🤗
Nazlierva3535 Ayss7 Allah razı olsun 🌹 fırını pişirme açısından da tencere tava koyma açısından da kullanışlı hiç bir sıkıntısı yok genel olarak kumtel marka güzel bir marka zaten gönül rahatlığıyla alın kullanın inşallah
Zkygmsbtr Ayss7 bende bimden Aldım iki yıldır kullanıyorum çok memnunum bence çok iyi kumtel ankastre set 🤗
Ftsrkn Ayss7 ben tayinci olduğum için oturduğum evde ankastre yoktu şoktan aldım servisi geldi kurdı iki aydır kullanıyorum fırınıda güzel pişiriyor diğerleriyle kalitesi aynı değil tabiki ama almak isterseniz bence kullanılır
MerveNur- Ayss7 valla sanırım yengem kumtel set almıştı fırının camı çatlamıştı durduk yere. Ama ben de 1 yıldır internetten aldığım kumtel ocağı kullanıyorum çok memnunum
Sancarefeem Ayss7 o çatlama olayı yanlış bağlamadan kaynaklı servisi dışında kurulum sonucu oluşuyor çok araştırdık öyle Ocak durduk yere patlamaz yoksa satışı yasaklanırdı bu zamana kadar canım doğalgaz tüp farklı bir şekilde kurulumu oluyor çünkü
N01AKCAN Ayss7 annemlere almisTik çatlama falan olmadı fakat siyah renginden dolayı çok zor temizlemesi sadece o yüzden annem memnun kalmadı
Sevgi123_ Ayss7 ben bimden almıştım tayin sebebiyle şırnak uludereye gittiğimizde. Kesinlikle yetkili servisi gelip kurmuyor en sonunda eşim kurulum videolarına bakarak kurdu. Hiç bir sıkıntı yok zaten daha önce de kumtel kullanıyordum memnunum