Sifakoc282 Benim ikiz gebeliğim var şu an ve normal doğum yapmayı çok istiyorum ama herkes Sezeryan olursun diyorlar sizin durumunuz ne
mirayim_00 Sifakoc282 bende ikiz gebeyim ptesi doğumum var, doktorum risk alamayız dedi ve kesinlikle sezeryan dedi.
[silindi] Sifakoc282 bende ikizim 25+6 doktorum sezeryan öneriyor sen kaç haftalıksın canm tek yumurtamı çiftmi
Merveomar Sifakoc282 ben yaptım ama ikincisi çıkana kadar oksijensiz kaldı ve beyin kanaması geçirdi 20 gün yaşayıp öldü🥲onun için kendinizi ve bebeklerinizi tehlikeye atmayın
Sifakoc282 Merveomar aaa çok üzüldüm canım evet aynen bebekleri tehlikeye atmamak gerek doktorum ne derse o olur ama büyük ihtimalle Sezeryan olur