Arya-53 21 ay önce spinal sezaryen oldum çok güzel geçti doğumum hic büyük ağrı sizi yasamadım herkes yok sakat olacaksın ömür boyu belin ağrıyacak deyip durdu tabi kimseyi dinlemedim iyiki dinlememişim 1 kez bel ağrısı yaşadığımı bilmiyorum doğumdan bu yana 😊 bebeğim ile ilk kavuşmam çok özeldi ömür boyu bel ağrısı cekecegimi bilsem yine spinal olurum 😊 sağlıkla kavuşun inşaAllah