Babybe aynıyız bekliyoruz. Bende öyle dediklerinde dalgaya vuruyorum 💁🏼♀️ He doğmuyo sevdi anasının içini diyip geçiyorum sonuçta 42 haftaya kadar yolu var bu işin hiç stres yapmayın bekleyin ve sadece doktorunuzu dinleyin ben öyle yapıyorum 😊 Pazartesi bizimde kontrol günümüz bakalım nolucak. Hiç sancı vs bişiyiniz var mı ?