Semaa53 Kızlar 4 gün oldu karnımın altında ve sırtımda ağrı çekiyorum bunun nedeni ne ve adetime yaklaşık 1 hafta var yardımcı olun kafayı yicem bu ağrı bende neden oluyo gebelik düşünüyoruz hiç korunmadık 1 buçuk aylık evliyim ama bu ağrının nedeni ne
eso14 Semaa53 canım bende yeni evliyim. Adet olmadan 1 hafta önce benim felaket derece de kasık ve karın ağrım vardı. Adet olmayı bekliyordum. Geceleri kaldıran sancıydı. Adetime 3 gün kala eşimin ısrarıyla test yaptım pozitif gördüm.
Glsm02 Semaa53 bendr bu sekilde hassaslasmisstim adetimi 3 gun gecince kan testi verdim ve sonuc 3 haftaydi😁 ınsaAllah bebegin olur🙃
Lyll Semaa53 bende aynısını yaşadım göğüslerim de çok hassaslaşmıştı adetim 2 gün gecikince test yaptım pozitif:) bi daha ki ay yine ağrım oldu fakat geçti artık
fatosakn Semaa53 yaa bizde 1 buçuk aydır evliyiz 🙈bebek düşünüyoruz 1 Ağustosta evlendik siz ne zaman evlendiniz 😊
Semaa53 Glsm02 bu kadar erken mi belirtin olmuştu ve bu kadar uzun mu sürmüştü başka belirtilerin nelerdi
Glsm02 Semaa53 evet canm olmustu bide goguslerim adet oncesi hassaslasmis gibi hassaslasmisti ayaklarim yaniyordu🙃
Semaa53 Glsm02 bnde öyle olmadı göğsümde hiçbir belirti yok ama sabahları bazen ufak bi mide bulantılarım oldu bide şuna şaşırıyorum geçen adetimin 4. Günü sabah kahvaltıda midem aşırı bulandı
Lyll Semaa53 gebelik varsa kanda kesin çıkar, benim 4 haftalıktı kese gözüktü 6. Haftada da bebeği gördük, hamile olduğumu bilmiyordum ve 4. Haftamdan itibaren mide bulantılarım başladı eğer gebelik düşünüyorsan umarım bebiş vardır 😇🙏🏻
eso14 Semaa53 canım ben ilk öğrendiğimde 3 haftalıktı. Keseyi görememiştik. 4+4 haftalıkken keseyi gördüm. Umarım bebişin seninledir💜
Glsm02 Semaa53 1 hafta 10 gun boyle surdu pozitif oldugumu ogrenincede surmustu ilk aylarimda eger hamileysen bunlar olucaktir ki
Lyll Semaa53 valla benim nerdeyse 1 ay sürdü kasık ağrılarım sanki 1 ay boyunca adetmişim gibi bel ağrım 1 hafta falan sürdü 12+2 oldum hala ara ara karnımda ağrı oluyo sebebi rahmin genişlemesiymiş
eso14 Semaa53 ben kendimde şöyle bi durum fark etmiştim sarı akıntım oluyordu ama çok Az. Normal de adetim yakın olduğunda aşırı beyaz akıntım olurdu tam tersine sarı akıntıyı görünce bende bi şüphelendim. Ama aşırı derece de yoğun sağ kasığımda sancı olmuştu.
eso14 Semaa53 canım bence bekle. Bende anlamamıştım hamile olduğumu. Erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı. Ümidim yoktu yani.