Ben de hamileyim öğrenmeden öncesinde başladı kanamam. Sonra kahve lekeye döndü üç gün. Sonra kesildi. Sadece progestan vurulunca oluyordu. Geçen hafta salı gecesi artık çarşamba gününe girmiştik kanamam oldu. Hemen yattım. Sabahı zor ettim. Doktorum beni görmek istedi. Gittim gün içinde. Bana düşük iğnesi verdi. Daha kese görmemiştik. İkizlere hamile olduğumu öğrendim. Bir kesenin yakınında az bir kanama varmış. Ve kahve lekem devam ediyor. Her leke düşük olucağı anlamına gelmez. Sakin olmak gerek. Eğer parlak kırmızı renk bir kan yoksa Allah’ın izni ile bir sorun yoktur. İçiniz rahat etmesi için doktorunuza gidin. O daha iyi bilir. 🌿