Merhabalar güzel anneler şuara herks bebek hareketlerinin az olduğunu soylyr bende buzamana kadar çok güzel harket ediyordu 26 27 de yaşadım bunu şuan 29 olduk ben karnımı ellersem bişeyler yaorsm ancak o şekilde hareket ediyor doktra sordum daha önce gittiğimde harket etse suç hareket etmese suç çocuklarda şaşırdı size dedi😁😁ama ben şuan korkuyorum normalmi acaba diyorum suyummu azaldı şumu oldu harket etmeyince vallha kafam çok kötü 😌