Kykcirem Kızlar 35 haftalık oldum bu saatten sonra hangi aralıklarla kontrole gitmeliyim? Doktoruma sormadım her şey yolunda ilerliyor çok şükür Bi gebelik şekerim var onu da diyetle dengeliyorum. 2 hafta sonra mı gitsem acaba? Doktorum bebeğin hareketleri iyiyse sıkıntı yok diyor.
Doga_77 Kykcirem ben 35+6 da nstye girdim, her hafta nstye girmem gerekiyormuş, bebeğimin hareketleri de iyi, artık son zamanlarınız 2 haftada 1 geç olur gibime geliyor 🤷🏼♀️
Dilekcnkn Kykcirem 32 haftalıkken gitmiştim doktorum 35 haftada gel dedi nst falan bağlandı geçen hafta işte çıkarken 2 hafta sonra gel yine dedi bende kontrol hakkımda gelsem olur mu dedim olur dedi yani bizimkisi bu şekilde ama herhalde çarşamba giderim daha gitmem bir sorun olmayana kadar
Demet_akman Kykcirem bana 28den sonra 2hafta 1dedi 35ten sonra haftada 1olur heralde çünkü oğlumda 38de 3gunde bir gel demişti pazartesi çarşamba dogum olmustu
Hilal-95 Doga_77 30 dan snra 2 haftada birmi gittiniz pekı bana bsy demedi doktorum ben genede randevu aldım 2 hafta sonraya int baktm sık gidilmesi gerekıyor yaZıyodu
Kykcirem Dilekcnkn Ben de öyle söylüyordum Bi sorun olmayana kadar ama son haftalar her hafta gitmeliyim.