Zehra9616 Nslhn97 valla ben 7+2 de gitmistim gormeye daha gitmedim yarin 15 hafta olucaz sali giderim baktiririm belki gosterir ama zor gibi insallah gorebilirsiniz
uzlet Nslhn97 ilk olarak 11 haftalıkken kız diye tahminde bulunulmuştu. 24 hafta oldum daha yeni dün net olarak öğrendim o yüzden fazla aceleci olmayın daha çok erken 😃