momsssss kızlar trendyol dolapdan ürün aldım geldi ama onaylama kısmı yok neyapmam lazım onaylamak için
Sevilss momsssss teslim alınca onaylamış oluyorsunuz neyi onaylıcaksınız ki. Yada Trendyol a msj at dönüyorlar msjla
Ftmsgr momsssss aynen bende trendyol üzerinden dolaptan ürün aldım onaylama yeri yok malesef satıci 3 gün beklemesi lazım para ona geçmesi için 🤗
BaharAkarakurt-2010 momsssss hayır onaylaman gerek onaylamadigin taktirde hesaba para aktarilmiyor.Hesabim bölümün de aldıklarım var üst kısımda oraya git orda siparişi onayla yazıyor oraya basman lazım ondan sonra satıcıya para aktarılıyor
momsssss Sevilss aldığım kişi onaylaman lazım diye mesaj atmıs ben trendyol üzerinden aldım sistemde çıkmıyor
momsssss Ftmsgr öylemi birde benim ki kargoda görünüyor ama teslim aldım sanırım oyüzden gecmedi para
marbling10 momsssss trendyol üzerinden aldığınız için o hesaptaki dolap sayfanızı açmanız lazım ama o da niraz zor oluyor şifresi falan ne oluyor bilmiyorum. Kendiliğinden onaylanıyor 3 günde