Hatunnn 18 haftalik hamileym bugunn bebek hreketini hissettigimi sandigim bi hareketlilik yasadimm tatli bir seyler yiyip soluma yattigimda tekrar tekrar hissettim. Sonrasindada sag kasigimin ustunde bi kipirti hissettim sanci gbi vurdu yani agritti bi an sonra elimi koydugumda kipirti oldugunu hissettim. Boyle bir seyler mi acaba🤔 Boyle agrimsi biseyle olur mu hic hareket?
Ruken1234 Hatunnn ben 19 da hissetim sırt üstü uzan bi yerde toplanıyo öyle daha çok hissedersin hareketleri
Betllll Hatunnn ağrı başka bişeydir cnm onun hareketi ağrı yapmaz bn ilk hissetiğimde içimde bi solucan varmış gibiydi ayakabımın bağcını bağlamaya eğildim içten dışarı hafif sertlikte bi yittirme oldu ağrıların belki yerleştiği içinde olabilir
Yigitalininannesi Yani o bebegin haraketi mi bilemem ama benim bebegimun haraketinu anlatick olursam ilk etapta agrili olmuyo boyle tatli tatli balik gbi oynuyo boyle bi baloncuk patliyo gibi karninda cok farkli agriliysa onun haraleti oldugunu sanmiyorum cnku cok gucsuz suan senin canini acitamaazz minnak :) ama kesin de diyemem herkesde farkli olabilir
Hatunnn Busemya aslinda erken daha 20 lerde daha garantiymis ama insan meraklaniyo noluyo bilmk istiyo😀