Sym20 ilk baslarda bende de vardı sonra baktım böyle aylar geçmeyecek sürekli hastaneye gidip görmek isterdim bende ,sonra bıraktım o an stres çok etkiliyor çünkü rahat olun gördüğünüzde iyilerse şayet sizde tekrar gidene kadar iyi olduklarını düşünerek kendinizi rahatlatın güzel düşünün güzel olsun