lentil neyse ben riske atmayıp tam 32+0da gideyim. Saçmalığa bak hele ya😅 hayır o gün bişey oldu gidemedin doktorun belki izin aldı vs. Nolcak rapor alamayacak mıyım. Tüh kaçırdım deyip çalışmaya devam mı edicem. Evden çalışıyorum zorda değil ama devlettede imkanım varken neden paramı bırakayım ki.