deletedmom734 Ezgi14 12.haftada daha çok küçük dedi doktorlar 18de belli oldu ama arkadaşım erkek bebeğini 11 de öğrendi olabilir olmayadabilir değişkendir :)
Dyg34 Ezgi14 ne alaka hepsi bir düzenek içinde aynı gelişiyor yaradılış biçimi olarak yalnızca kız daha minyon yapıda oldugu için ultrasonda ufak cıtı pıtı kalıyor 😍
ElifGuven Ezgi14 şu çevredekilerin saçma sapan konuşmalarından bıktım açıkçası kız da aynı erkek de aynı kim diyor bunu dr dedi mi böyle bişey hiç bi dr un kız erkek şöyle olur böyle olur dediğini duymadım kaynana kocokarı lafları
Hatunnn Ezgi14 yani erken olusum anlaminda oldugunu sanmiyorum ama yapisal farkliliklar oluyor muhtemelen cunku bizi 12.haftada doktorum detaylida ve renkli ultrsnda incelemisti belirtiler kiz vbi demistii, belirtiden kasti kemik yapisi gbi seyler
Nefesimm Ezgi14 yok canim benim ki 8 haftada bebek sekliydi dedilerki erkektir cok net herşeyi erken olusmus diye kız ama
bynduru Ezgi14 iyi ki kizimiz olacak.hep boyle seyler soyluyorlar ne alakaysa.bence toplumun kadina bakis acisindan kaynakli.malesef🤔
DenizMutlu Her kadının boyuna kilosuna genetik faktörlerine göre değişir gebelik biri bi diğerini tutacak diye birşey yok bence herkesin farklılık gösterebilir 2 erkek bebektede 1 erkek 1 kızdada takılmayın sağlıklı gelişsinler önemli olan bu
Kubranurbulur Ezgi14 canım maşALLAH 13 haftayım kızım baya gelişmişti 8. Haftada gördük ama kıpır kıpırdı hareketliydi. Cinsiyetini de öğrendik erkenden
Deryadenizka Kubranurbulur 8.haftada mı öğrendiniz😯 ne güzel bende 8. Haftadayım kontrole 1 ay sonra gel dedi